Ja dat kan zolang je er maar niet mee op internet gaat of andere draadloze verbindingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat kan gewoon
Geen problemen mee
Deed ik ook namelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijdens het stijgen en landen moeten alle apparaten uitgeschakeld zijn, maar tijdens de vlucht mag je hem gewoon gebruiken.
bamibal
12 jaar geleden
het is juist fijn dat je 3ds gewoon mee mag . je kunt er lekker mee spelen tijdens de vlucht het heeft geen invloed op het vliegtuig ofzo.alleen tijdens het opstijgen mag je hem even niet gebruiken als je er internet op hebt tenminste want dat verstoord wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja tijdens de vlucht kan je constant spelen maar niet tijdens het opstijgen en het landen want dan moeten alle apparaten uit telefoons psp nintendo's enz ze stralen namelijk een zender uit die de piloten kunnen storen dus je kan beter ook niet op interet gaan als je dat ermee kan maar je kan gewoon tijdens de vlucht spelen :)