Minecraft werkt niet meer hoe kan dat?

Ik speelde eerst Minecraft op de computer maar opeens sloot Minecraft zich zelf af toen ik Minecraft weer probeerde te openen kreeg ik de melding:

Bad Video Card Drivers

Hoe los ik dit probleem op?❓❓❓❓❔❔❔

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer de drivers van je videokaart te updaten. De drivers zijn meestal wel te vinden op de website van de fabrikant. Het kan ook zijn dat je videokaart te oud/simpel is en dat gaat niet met Minecraft. Welke videokaart heb je?

Wat je moet doen is intypen " updates " bij start. Dan gaat deze zoeken naar alle updates zoeken op je pc. Het kan niet zijn dat je een andere videokaart moet als je oude het eerst wel deet. (Deze updates kunnen wel 30 -60 minuten duren) Ik heb dit ook gehad Gr ;) Toegevoegd na 15 minuten: nog even wat duidelijker :) start --> updates --> zoeken naar updates -->naar updates zoeken --> en dan gewoon alle updates installeren Toegevoegd na 20 minuten: Wat je altijd ok nog even kan doen is naar updates automatisch installeren en dit op ''aan'' zetten

Bronnen:
Mezelf

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100