Kan ik met deze pc FSX redelijk goed kunnen draaien?

En dan ook nog Add-ons als PMDG REX en GEX?

http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,1334/category_id,109/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,72/vmcchk,1/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Makkelijk, FSX is helemaal niet zo heel zwaar voor je pc ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
FSX is een redelijk processor intensief programma wat over het algemeen beter speelt op een Intel(microsoft partner) processor dan op een AMD processor.

Veel Geheugen is ook echt een must, 8GB is prima maar als je realistische vliegmodus aan hebt zou ik toch voor 16Gb gaan.

De videokaart, last but not least is van belang met betrekking tot je beeldscherm(en). Sluit je 2 of meer monitoren aan dan zou ik voor een wat zwaardere videokaart gaan, het liefst met 2 DVI of 2 HDMI aansluitingen(of DVI & HDMI). Op een beeldscherm groter dan 22 Inch zou ik ook voor een zwaardere videokaart gaan.

FSX(Flight Simulator) is een spel wat toch vaak wordt onderschat qua gebruik, ik denk dat je nog eerder Far Cry 3 of Crysis 3 op ultra detail kunt spelen dan FSX.

Als je een betaalbare maatwerk game computer zoekt kun je met me contact opnemen: www.flexcomputer.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoewel je beter zelf je pc in elkaar kan (laten) zetten dan een standaard pc te kopen, want dat is 9 van de 10 keer ongebalanceerd en te duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16GB is echt té overkill. 8GB is goed genoeg!