Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag een teller hebben die laat zien hoeveel mensen er online zijn in mijn minecraft server is dat er en hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
782

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

kan je wel maken met een redstone systeem
een teller en een hendel en als je binne komt moet je aan de hendel trekken en dan gaat de teller omhoog en ga je naar je plek waar je was maar je kan ook op tab drukken
wat is je server? (IP)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
217.120.123.238:25565 alleen hoe wil je hem dan verbinden met internet?
Ja dat bestaat er,

http://minestatus.net/new

Ik snap dat de kans er is dat je minecraft server status mooi in je website wilt verwerken i.p.v zo'n stom plaatje, dit kan niet met javascript (kan wel maar zorgt voor meer problemen) maar lukt wel met PHP, ik kan wel een scriptje maken voor een kleine vergoeding waar je het dan alleen nog in je website moet verwerken.

Toegevoegd na 10 seconden:
dat bestaat***
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kan van mij wel een stom plaatje zijn, maar ik heb de link gevolgd en hij geeft een error.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Error 500 zie ik, interne server error is dat, komt niet door jou, de website heeft problemen. probeer het later nog eens.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding