Wat is de beste minecraft server host voor een eenmalig bedrag?

Ik wil geen hamachi of tunngle, daddycheese gebruiken.
Ik wil alleen een vast bedrag geen bedrag per maand of per week enz.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.3K

Het beste antwoord

Dat is niet mogelijk. een webhosting bedrijf betaal je per maand of jaar om jouw server online te houden. Het is niet mogelijk om maar één keer te betalen omdat ze je server dan voor altijd in de lucht moeten houden. Daarom betaal je per maand zodat je je server kan stopzetten elke maand zodat er ook weer ruimte vrijkomt als je het niet meer gebruikt. je kan ook gewoon via je eigen ip een server oprichten, maar dat is niet erg verstandig aangezien dan iedereen toegang heeft tot jouw netwerk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals hierboven gezecht kan dat niet
Maar mischien kun je e.v.n regelen om voor 1/2 jaar een server te huren, dab moet het maar eens in de zoveel tijd, succes!

Andere antwoorden (1)

Dat kan helaas niet. Alle Minecraft hosts vragen een bedrag per maand. Je zou eventueel de server zelf kunnen hosten?