krijg je een gratis game bij mario kart 8 ook bij wehkamp.nl?

bij wehkamp.nl staat dat er wel bij de losse game maar niet bij de console met mario kart 8 pack.
geldt de actie dan wel gewoon of geldt de actie alleen bij een site waar het er wel bij staat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankzij onze bonusgame-actie voor Mario Kart 8 heb je recht op een gratis downloadcode voor een geweldige Wii U-game! Hiervoor moet je de pincode voor Mario Kart 8 tussen 30 mei, 10:00 uur en 31 juli, 23:59 uur bij Club Nintendo registreren. Dus er zal een code bij zitten. En die moet je dan registreren.

Antwoorden (1)

Je krijgt de game alleen bij de console als het er ook bij staat uiteraard.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De vraag gaat niet over de console, maar hier over: https://www.nintendo.nl/Acties/Bonusgame-actie-voor-Mario-Kart-8/Bonusgame-actie-voor-Mario-Kart-8-879238.html