Hoe krijg je skyblock op de Xbox 360 (minecraft)?

Ik heb op YouTube gezien dat je skyblock kan spelen met minecraft dat is een speciaal level! Ik zou ook graag willen spelen maar ik heb een Xbox, hoe kan ik skyblock ook op mijn Xbox krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Niet. Het is namelijk een mod voor de computer, niet voor de Xbox. Dus je zult het helaas niet kunnen spelen daarop.