Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moeten mijn youtube commentary's in het nederlands zijn of in het Engles?

Ik ben van plan om youtube commentary's te maken.
Maar mogen die commentary's in het Nederlands zijn? Of moet het best in het Engels zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
782
Ritsuka
11 jaar geleden
Mag jij helemaal zelf weten, is geen wet voor

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

die commentaren mogen best in het nederlands zijn. echter youtube is internationaal erg populair. als je wilt dat de commentaren ook over de grens begrijpbaar zijn, dan kun je ze beter in het engels doen natuurlijk.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
goedendag

ik doe zelf ook aan youtube en ik doe het voor de Nederlandse kijkers dus in het Nederlands
het is uw eigen keuze welk publiek u aan wild trekken
als u engels doet zult u veel meer views en abonnees krijgen (omdat de community groter is)
als u het in het Nederlands doet is de community wel kleiner.

het is uw keuze er zijn geen regels of wetten aan verbonden

als er nog meer vragen over zijn hoor ik ze graag van u

Toegevoegd na 31 seconden:
youtube is ook internationaal bekent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jij hebt dus een kanaal met Nederlandse commentary's.Heb jij dan ook al veel views? of Blijft het zo een beetje bij de 50 a 100 views?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb zelf inderdaad een Ned. youtube kanaal ik ben er net pas mee begonnen en ik heb z'n 50 views per dag
soms ook rond de 200 neem eens een voorbeeld aan DDG die heeft per dag zo ongeveer 5000 á 20.000 views
Als je je best doet met promoten kan je in het nederlands nog best groot worden kijk maar naar Milan en David
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste is om het in het engels te doen want dan krijg je meer views en meer likes/subs maar dan moet je wel goed engels kunnen spreken want als mensen het niet snappen disliken ze snel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding