Is er een site waar je idees voor nieuwe DS spelen kunt opgeven (voor kinderen?)?

Ik heb zoveel super ideeën voor DS spelen, het is altijd al mijn droom geweest om dit te kunnen doen is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom begin je geen eigen site?

Antwoorden (2)

Nee, helaas. Dit bestaat (nog) niet.

Voor een spel op de markt komt, gaat er een maanden lang, vaak jaren lang, proces aan vooraf. Mensen die er voor opgeleid zijn bedenken een spel, ontwerpers geven het wat meer vorm, grafisch ontwerpers tekenen het uit....Honderden mensen komen er bij kijken voor een spel tot stand komt. Als je het leuk vindt kun je (later) eventueel een opleiding gaan doen in die richting, dan krijg je wel invloed op het proces en kun je uiteindelijk ook eigen ideeën inbrengen.

Maar voor nu zit dat er nog niet in. Dan zouden duizenden mensen over de hele wereld in eens hun ideeën gaan inzenden, die volgens hun zelf allemaal even goed zijn, en dat zal nooit hanteerbaar kunnen zijn om daar controle op uit te voeren en ook daadwerkelijk wat mee te doen. Daarvoor is het maken van een spel veel en veel te duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt altijd eens proberen een mail naar Nintendo te sturen met al je uitgewerkte ideeën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan ik contact met hen opnemen en kan dat in het Nederlands?
Ik wil hen trouwens ook nog een klachtenmail versturen, dankzij hun is het bestand van mijn lievelings DS spel gewist, en ik had het uitgespeeld en al!