waarom werkt black ops 2 niet (PC)?

Ik heb het net gekocht in de winkel, hij installeert het via steam, alles gaat goed maar als ik multiplayer of zombies probeer op te starten, loopt hij vast als dat laad icoontje daar rechts onder komt en als ik de singleplayer opstart, komt er gewoon een zwart scherm, help AUB

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haast onmogelijk om te zeggen. Maar hier een paar punten: -Weet zeker dat je PC(CPU, videokaart, RAM) voldoende is voor het spel.
-Installeer de nieuwste drivers, vooral voor je GPU
-Zorg dat je DX11 en mogelijke andere software zoals .Net Framework e.d. geinstalleerd zijn.
-Herinstalleer de game, steam e.d.
-Herinstalleer Windows als het echt allemaal niet meer lukt. Bij een verse installatie moet alles werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kan je je pc specs even geven?

Antwoorden (3)

probeer fullscreen uit te zetten en doe het daarna opnieuw.

dat zorgt ervoor dat je minder ram hoeft te gebruiken,
want misschien kan jou pc het aantal ram van het spel niet aan.

ik hoop je hierbij gelopen te hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien trekt je pc het niet eens?
Wat meer info zoals de pc specs zou handig wezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk trekt inderdaad je PC het niet. Ondersteund je PC DirectX 9? Als Steam dat niet herkend start hij het spel ook niet op. Heb je Windows 7 of Vista. Windows XP ondersteund hij namelijk ook niet. Videokaart zou niet uit moeten maken. Hij moet in ieder geval opstarten als ik het goed hebt. Als je videokaart niet goed genoeg is merk je snel al de zogenoemde 'lag'. Met een slechte videokaart zo je daar in het hoofdmenu al lust van kunnen hebben. Inderdaad zullen jou PC specs ons verder op weg helpen.
Tip: Check ook eerste de PC specs achterop het doosje voor je een spel aanschaft. Je hebt de game nu gekocht en geactiveerd. Het spel is niet meer om te ruilen.