waarom werkt black ops 2 niet (PC)?

Ik heb het net gekocht in de winkel, hij installeert het via steam, alles gaat goed maar als ik multiplayer of zombies probeer op te starten, loopt hij vast als dat laad icoontje daar rechts onder komt en als ik de singleplayer opstart, komt er gewoon een zwart scherm, help AUB

Weet jij het antwoord?

/2500

probeer fullscreen uit te zetten en doe het daarna opnieuw. dat zorgt ervoor dat je minder ram hoeft te gebruiken, want misschien kan jou pc het aantal ram van het spel niet aan. ik hoop je hierbij gelopen te hebben.

Misschien trekt je pc het niet eens? Wat meer info zoals de pc specs zou handig wezen.

Waarschijnlijk trekt inderdaad je PC het niet. Ondersteund je PC DirectX 9? Als Steam dat niet herkend start hij het spel ook niet op. Heb je Windows 7 of Vista. Windows XP ondersteund hij namelijk ook niet. Videokaart zou niet uit moeten maken. Hij moet in ieder geval opstarten als ik het goed hebt. Als je videokaart niet goed genoeg is merk je snel al de zogenoemde 'lag'. Met een slechte videokaart zo je daar in het hoofdmenu al lust van kunnen hebben. Inderdaad zullen jou PC specs ons verder op weg helpen. Tip: Check ook eerste de PC specs achterop het doosje voor je een spel aanschaft. Je hebt de game nu gekocht en geactiveerd. Het spel is niet meer om te ruilen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100