hoe krijg ik een flesje medicijn bij viva pinata

xbox spel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1.6K

Antwoorden (2)

Je moet eerst de piraten in de kokosnotenboom doodschieten. Dan ga je de kelder in, daar staat een stoommachine. Daar stop je de kokosnoten in. Dan komt de draak tevoorschijn. Die moet je meenemen naar het kasteel. Als de prinses dat ziet, dan valt ze uit de toren. Als je haar begraaft dan valt een aap uit de boom. Die heeft dat flesje in zijn poten. Heb ik ook ontzettend lang over gedaan om uit te vinden...
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
t zijn ook van die logische stappen die je moet nemen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antwoordman: Ik ken heel het spel niet, maar het klinkt voor mij alsof je het ter plekke hebt verzonnen... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@dounja: dat vond ik nou ook hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh gelukkig Cindy, ik dacht al dat ik de enige was. Ik heb er in ieder geval om gelachen, dus mijn dag is weer goed.
AWM
14 jaar geleden
Ik kan er niet ver naast zitten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Hier vind je de walkthrough/cheats van dat spel.
Daar zul je dat flesje wel tegenkomen:
http://www.cheatcn.info/cheats/102953/