Kan ik battlefield 3 zonder vertraging en lagg spelen met dit systeem?

Systeem:
» Moederbord: MB MSI 760GM-P23 moederbord
» Processor: AMD Phenom II X4 965 Quad core; snelheid: 3.4Ghz
» Videokaart: Club3d Radeon HD 7770 grafische kaart met 1GB geheugen
» Harde Schijf: Hitachi Deskstar 500GB SATA3 7200rpm 16mb harde schijf
» Samsung DVD-brander 40x (CD) / 16x (DVD) zwart - DVD / CD brander
» Geheugen: 8GB (2x4GB) 1333Mhz DDR3 merk geheugen

Toegevoegd na 1 uur:
P.C
Ik heb deze computer nog niet besteld. EN IK HEB HEM NIET VAN GAME.PC :) :)

Toegevoegd na 1 uur:
Hij is van www.flexcomputer.nl. Het is de Gaming+ pc van 412. Daar staat de verkeerde prijs vanwege de behuizing

Toegevoegd na 8 uur:
Pc:
Het is met een internet kabel dus goeie internet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Hi , Zoals ik zie is jou pc wel goed genoeg om BattleField 3 te spelen..
Hier kun je testen of je pc het kan 'runnen' http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Veel Speelplezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met 8 GB RAM (werkgeheugen) zoals jij het hebt.
Kan je bijna alle games die er bestaan spelen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar ik heb een flut pc en ik kan ook battlefield 3 spelen.