Computergame verwijderd, wat nu?

Ik heb een tijd geleden een computergame verwijderd, maar ik wil het graag terug op mijn pc. Het programma zit ook niet meer in de prullenbak. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 20 uur:
Ik was het vergeten erbij te zetten, maar het bestand waar ik het kon downloaden is weggehaald van internet... :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
11 jaar geleden
opnieuw installeren met de cd lijkt mij, of mis ik iets?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op dezelfde manier als dat je het erop gezet hebt.
Gedownload? Vanaf een CD?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je een back up gemaakt als wel dan heb je je spellen zo weer terug

Het beste antwoord

Over welk spel gaat het? Er zijn zat sites waar je spellen vandaan kunt halen en ik wil je wel helpen zoeken. Je kan de game in ieder geval niet meer terugkrijgen van je computer omdat het ook uit de prullenbak is verwijderd. Internet is dus de enige optie..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Minecraft en er zijn veel sites waar ik het kan downloaden maar meestal niet zonder virussen of zonder wachtwoord :/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een account hebt kan je hem gewoon weer de MInecraft.exe downloaden van minecraft.net. De link zet ik hieronder. Ik hoop dat je niet een illegale versie bedoelt. http://minecraft.net/download
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Je moet het spel opnieuw downloaden. Dus opnieuw downloaden. op de site van het spel opnieuw op de download link drukken en opnieuw instaleren. en bij een CD gewoon opnieuw installeren.
Heb ik je geholpen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer te kijken bij je configuratie scherm of hij daar nog bij staat. Gewoon heel simpel: het staat bij start > configuratiescherm > programma's > programma's verwijderen . En daar staat al je software als het goed is, dus ook dat spelletje (moet je even zoeken).