kan je een platte wereld instellen op een minecraft server?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
14K

Antwoorden (4)

Gewoon in single player een supeflatt wereld en dan die wereld in de server map zetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, er bestaan geen seeds die een platte wereld geven, maar je kunt wel een platte map downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of gewoon zelf maken, i.p.v. downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk toch wel dat je er liever 1 download, dan er zelf 1 maakt...
Ga naar je server-properties -> open met kladblok o.i.d.
Zoek naar level-type en verander DEFAULT naar FLAT en dat zal je een "platte" wereld geven.
Vergeet niet eerst je oude wereld te verwijderen/backuppen, anders zal het niet werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit werkt alleen bij nieuwere versies van Minecraft
Wereld Creëren -> Meerdere opties -> Dan zie je een ding waarop staat "Standaard" Dan klik je daarop en daarna heb je supervlak.