Hoe kan je black ops 2 zombies opnemen zonder computer?

Ik heb wel een tv maar geen computer, kan je bo2 zombies opnemen? Zoja hoe moet dat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eeeh......op een videoband ?? Dat heeft toch jaren- en jarenlang uitstekend gewerkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En volgens mij liggen ze bij de kringloopwinkel al voor minder dan een tientje, inclusief banden. Is vaak nog helemaal niks mis mee. Niet iedereen heeft al een harde schijf in de satellietontvanger of een DVD-recorder.

Antwoorden (4)

Je hebt wel echt een computer nodig. En ook een PVR. Een apparaatje dat je beeldscherm opneemt. Die dingen zijn wel erg duur. Ze kosten rond de €150. Tel daarbij ook nog eens de prijs van een computer bij op...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een videocamera op je beeldscherm richten en dan opnemen. Misschien niet de meest ideale oplossing, maar wel functioneel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt geen PC nodig, het kan ook met een standalone DVD of HDD recorder en wat gerommel met splitskabels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik snap je vraag niet helemaal maar als je bedoelt dat je een xbox/ps3 hebt zou ik als je het geld hebt een hd pvr kopen om op te nemen