waarom kan ik niet inloggen playstation network?

ik heb 3 accounts op de playstation met 2 kan ik er inloggen en met de 3de niet er staat: Momenteel vindt onderhoud plaats op het sony entertainment network. terwijl ik met die andere accounts wel kan inloggen???

als ik inlog met een account die het wel doe en ik join met die account die het niet doe dan staat er er is een fout opgetreden (8002a203)

ik weet dat er onderhoud is geweest op het playstation network maar ik kon met die andere accounts gewoon spelen

hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
4K

Antwoorden (4)

Bij sommige accounts gaat het sneller misschien omdat je er meer geheugen gebruikt is op sommige accounts(niet zeker). Ik kan al inliggen maar een vriend van me nog niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige accounts doen het gewoon door een of andere reden en andere niet. Bij mij deed hij het nog niet maar vandaag moet hij klaar zijn weet niet hoelaat. Hij zou eigelijk gister om 19.30 klaar moeten zijn maar daarna zij sony om 23.00 en toen zijden ze dat het vandaag klaar moet zijn. (Maar dat heb ik ook alleen maar gehoord).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit probleem had ik gister ook, er is niet echt een oplossing voor, het beste is om een paar keer per dag proberen in te loggen, op een gegeven moment werkt het.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal gesproken kun je, ook bij onderhoud, gewoon inloggen op het Playstation Network. Het downloaden van content is dan niet mogelijk. Mocht je een tijdje (meer dan 4 dagen) niet meer hebben ingelogd op een account dan is deze tijdens het onderhoud niet toegankelijk.