Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kun je iets uit je inventaris halen bij the sims 1?

Ik heb een kattenspeeltje in mijn inventaris van the sims beestenboel en ik weet niet hoe ik dat eruit kan halen om met de kat te spelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je gaat naar het schatkistje en je sleept het naar de grond of op tafel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Volgens mij zit het "schatkistje" niet in sims 1.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het principe is hetzelfde. Je sleept het van waar het staat.
Ik hoop dat je een beetje engels kunt. Zo niet, zal ik het vertalen.
Dit komt van de Sims Wiki, en gaat over Sims 1 en de Inventaris.

The inventory feature was introduced in Hot Date, and was carried forward into later expansion packs.

Some items can be placed in a Sim's inventory by interacting with the item, but most cannot be. Items which a Sim obtains on community lots are directly placed into their inventory, and items received from other characters may be. Makin' Magic added categories to keep track of the spells in a Sim's wand and the magic ingredients they have.

Items cannot be manually removed from inventory. Many can only be given as gifts. Some will automatically be taken out of inventory when the Sim returns home from a community area. Small pets can be removed from inventory by interacting with an appropriate cage or tank. Vegetables from Unleashed will remain in inventory until they're either sold at market or stored in a pantry. Seeds and plant tonic from Unleashed, and ingredients and wand charges from Makin' Magic are used directly from inventory.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vermoedelijk moet je dus op je kat klikken, dan zal er wel een optie komen om met de kat te spelen, of zodra je bij de kat komt gebeurd er iets.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding