Paar vraagjes over Flight Simulator X

Is het programma helemaal gratis?
Is het echt een mooi programma met goede besturing?
Hoe werkt de besturing? (Welke knoppen?)
Neemt het veel geheugen in?

Alvast bedankt...
Ben beetje nieuwsgierig!

Toegevoegd na 3 minuten:
Is t ook met opstijgen?

Toegevoegd na 20 minuten:
Is er een gratis versie??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

1. Het is niet gratis.
2. Het is echt een hele coole simulatie !
3.de besturing is niet zo ff 1.2.3 uit te leggen, er zijn zoveel knopjes en toetscombinaties dat je de eerste paar maanden dat je het spel speelt echt de handlijding erbij moet houden.

Toegevoegd na 1 minuut:
4. Het is helemaal van begin tot eind, passagiers laden , opstarten, vlucht en dan de landing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is niet gratis. Of het mooi is, is natuurlijk persoonlijk. Ik vind van wel, volgens mij is het de beste flisht simulator die er is. Besturing werkt met toetsenboord, joystick of speciale flight sim accessoires. Welke knoppen is wat lastig te beantwoorden, bijna allemaal hebben ze wel een functie volgens mij. En ja, het is inclusief opstijgen (en landen).

Toegevoegd na 3 minuten:
Nee, er is geen gratis versie. Goedkoopste versie is 20 euro. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om te leren vliegen kan youtube erg handig zijn:

tik gewoon flight sim x tutorial in en je krijg bergen filmpjes

http://www.youtube.com/watch?v=daw-CHaJxBM

via http://www.gameshop.nl/ kan je de game kopen en voor 14,99 kan je een nederlands boekje kopen met complete tekst en uitleg

Toegevoegd na 35 seconden:
dat boekje dus ook via gameshop.nl