Kun je online MW3 spelen vanaf een Xbox360 tegen een MW3 met een playstation?

In het kort: Staat het online gedeelte van MW3 in verbinding met Xbox als zowel playstation of kunnen mensen met een playstation alleen spelen tegen mensen met een playstation, en andersom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

mensen met een playstation kunnen alleen tegen andere playstations spelen en zo zit het ook bij de xbox.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet, want ik speel altijd tegen een vriend die een ps3 heeft en ik heb een xbox
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan dat ook met wii tegen ps3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan helemaal niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom niet ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat dat niet kan. Het zijn 2 verschillende consoles. Je kunt toch ook niet tegenstanders uit Amerika of Azië tegenkomen op een EK
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan gewoon niet. Je kunt niet tegen vrienden spelen die een PS3 hebben terwijl jij een xBox hebt. Het zijn 2 verschillende consoles met allebei verschillende servers met allebei 2 verschillende cd's. Je kunt toch ook geen xBox versie van MW3 in een PS3 duwen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
normaal zoals zij op de markt worden gebracht kan het niet, via emulator kan hooguit een andere computer gesimuleerd worden, mocht dit op ps3/xbox kunnen dan zou dit waarschijnlijk niet mogen.
Het is onmogelijk om tegen Xbox spelers te spelen met een PS3, weet niet waar je het vandaan haalt. maar het is hardware matig onmogelijk en de servers van microsoft zijn appart dan die van Sony