Is sims 2 pets een uitbreidingspakket? Moet ik dus eerst sims 2 hebben, en dan pets er bij doen? Hoe zit dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

dat klopt eerst sims 2 aanschaffen en dan sims 2 pets, je moet dus eerst sims 2 installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt!
Kimath
13 jaar geleden
Enige kleine voordeel is dat de uitbreidingspakketten nu een stuk goedkoper zijn, wegens de komst van sims 3 en dat het al iets oudere spellen zijn.
Maar het is inderdaad stom dat je een spel koopt, en vervolgens nog eens 8 uitbreidingen moet kopen..