Fifa 13 seizoenen hij zegt de hele tijd cant connect to the server ik heb wel gewoon internet heeft iemand een oplossing?

IK heb internet en hij geeft meteen als ik op seizoenen druk een een foutmelding een speler seizoen wekt ook niet het gaat om ultimate team (FUT)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

je moet de ea online pas opnieuw donloaden. Ga naar je download geschiedenis en zoek daar de ea pas, download hem opnieuw en dan zou hij het moeten doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het werkt bedankt!