Is er een goedkope stuurwiel voor games?

De vraag zegt het. Ik ben opzoek naar een stuurwiel met koppeling! Ik wil het gebruiken voor een game die "city car driving" heet.

Toegevoegd na 39 minuten:
Met koppeling bedoel ik schakelbak,sorry!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (1)

De meeste stuurwielen hebben een automatische koppeling aan het stuur de
euro zogenaamde flippers deze zijn redelijk goedkoop vanaf 70 euro
als je iets zoekt met een voetkoppeling dan moet je rekenen op meer dan 400 euro

Toegevoegd na 1 minuut:
in de bijlage staat de goedkoopste 389 euro