Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik speel RollerCoaster Tycoon 3. In mijn carriere moet ik een bepaald aantal geld uit mijn Attracties halen. Hoe kan ik dit makkelijk doen?

Ik heb alles al geprobeerd. Ik heb veel attracties, af en toe prijs verhoogd etc. Mijn park was zo vol, dat ik cheats moest gebruiken

Ik heb John Wardley gebruikt zodat ik ook de hoogte in kon bouwen en de geldcheat John D Rockefeller. Verder heb ik Frontier gebruikt zodat mijn achtbanen niet stukgaan. Als laatste ook nog Jon Roach en Sam Denney zodat mensen in alle attracties gaan. Ik moet $2500,00 eruit halen, hoogste wat ik ben gekomen is $2344,00 net niet dus. Heeft iemand please tips?

Toegevoegd na 4 minuten:
Trouwens, ik heb zelfs zoveel attracties dat me spel al behoorlijk laggt haha.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Blijven proberen ..
Ik heb het spel zelf ook maar ik cheat niet.
Dus ik zou zeggen, gewoon geduld hebben dan komen de mensen vanzelf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.cheatnow.nl/?display=cheat&id=1622
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gratis entree voor het park (als dit niet meetelt voor het doel) meer kraampjes (als dit wel meetelt) meer laten betalen, attracties dicht bij elkaar zetten, toiletten heel duur maken.
Dit zou ik proberen, kijk of je hier verder mee komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding