Ik speel RollerCoaster Tycoon 3. In mijn carriere moet ik een bepaald aantal geld uit mijn Attracties halen. Hoe kan ik dit makkelijk doen?

Ik heb alles al geprobeerd. Ik heb veel attracties, af en toe prijs verhoogd etc. Mijn park was zo vol, dat ik cheats moest gebruiken

Ik heb John Wardley gebruikt zodat ik ook de hoogte in kon bouwen en de geldcheat John D Rockefeller. Verder heb ik Frontier gebruikt zodat mijn achtbanen niet stukgaan. Als laatste ook nog Jon Roach en Sam Denney zodat mensen in alle attracties gaan. Ik moet $2500,00 eruit halen, hoogste wat ik ben gekomen is $2344,00 net niet dus. Heeft iemand please tips?

Toegevoegd na 4 minuten:
Trouwens, ik heb zelfs zoveel attracties dat me spel al behoorlijk laggt haha.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3.7K

Antwoorden (3)

Blijven proberen ..
Ik heb het spel zelf ook maar ik cheat niet.
Dus ik zou zeggen, gewoon geduld hebben dan komen de mensen vanzelf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.cheatnow.nl/?display=cheat&id=1622
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gratis entree voor het park (als dit niet meetelt voor het doel) meer kraampjes (als dit wel meetelt) meer laten betalen, attracties dicht bij elkaar zetten, toiletten heel duur maken.
Dit zou ik proberen, kijk of je hier verder mee komt.