Loopt The Godfather 2 vast door windows 8?

Ik heb dus The Godfather 2 (the game) vandaag geinstalleerd op mijn pc, maar als ik hem speel krijg ik een foutmelding. Op windows 7 had ik nergens last van, maar nu ik windows 8 heb krijg ik dus die foutmelding. Het is foutmelding: R6025...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het alleen een ander besturingssysteem of ook een andere computer? In dat laatste geval kan het ook aan de specs van het nieuwe systeem liggen

Het beste antwoord

Zou kunnen. Moet je even op de achterkant van het doosje kijken of Windows 8 ondersteund wordt. Als je het spel gedownload hebt is de kans eigenlijk vrij groot dat hij niet door Windows 8 wordt ondersteund. Het spel is uitgekomen voordat Windows 8 bestond.... HELAAS!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijna elk spel dat op w7 draait draait ook op w8. Downloaden heeft niks met ondersteuning te maken, die opmerking snap ik helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan me voorstellen dat dat niet altijd samen gaat hoor, zeker omdat Windows 8 zo ontzettend nieuw en anders is... Over downloaden formuleerde ik niet goed, dat is hetzelfde qua ondersteuning als met een officiële versie lijkt me zo. Het spel is al uit 2006 trouwens. Ligt er aan wat er op de achterkant van het doosje staat! Ik ben nu ook wel benieuwd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt er aan wat er op de achterkant van het doosje staat! Dat probeer ik dus juist te zeggen is niet waar, wellicht voor de ondersteuning aan de kant van de developers (als je ze gaat bellen hoeven ze niks voor je te doen met w8, want niet officieel ondersteunt). Maar zeker niet aan de kant van de speler, ik speel hier allemaal spellen die voor w8 bestonden op een w8 systeem. Dat komt voornamelijk omdat veel van die spellen op DirectX en .Net framework draaien. Zolang dat allemaal aanwezig is op je PC lijkt het voor dat spel allemaal hetzelfde. Windows 8 lijkt misschien heel anders, maar op de achtergrond zal het niet heel veel van w7 afwijken.

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk een registry fout. Herinstallatie en anders een register cleaner zouden uitkomst kunnen bieden.

http://ezinearticles.com/?Complete-R6025-Pure-Virtual-Function-Call-Error-Fix---Working-Tutorial&id=5329402