Ps3 ,Xbox360 of ps vita ?

Hallo ik ben iemand die snel twijfelt en zoek voor advies kijk ik ga kiezen uit 3 console en weet niet welke ik moet nemen plus weet niet hoe ik eraan moet beginnen ik heb al een ps2 , wii en psp ds en 3ds en ook nog uitleg geven hoe ik eraan moet beginnen bv de nodige dingen te kopen.
Ik hou van First person shooter games , adventure games, fighting misschien een beetje rpg kan alsjeblieft iemand mij helpen.
Ps.iemand een goeie keuze voor begin games ?

Toegevoegd na 45 minuten:
Kijk heb vrienden die de ps3 hebben maar ze zeggen dat een ps4 vroeg gaat uit komen en de xbox360 nog blijft, over die ps vita had je gelijk ik heb veel handhelden maar ik twijfel nog tussen de ps3 en xbox 360 de internet kan mij niet schelen voor de prijs alleen hoe lang ik ermee kan doen voor dat de nieuwe consolen uitkomen.

Toegevoegd na 1 dag:
Kijk bijna iedereen heeft een ps3 maar mensen zeggen dat de ps4 snel uitkomt terwijl de xbox360 nog een jaar gaat terwijl halo 4 best er cool uitziet maar is het wel het waard om alleen voor dat spel te kopen ?
Ps. Mag ik ook de rede waarom hebben a.u.b.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (6)

Omdat je al 3 portable gaming devices hebt, raad ik de vita af. De wii is meer voor 'animatiespellen' (olympische spelen, mario e.d.) dus dan blijven de ps3 en de xbox over. Aangezien je van first person shooters houdt neem ik aan dat je online speelt. Als je een xbox koopt moet je betalen voor internet en aangezien ik een goede ervaring heb met de ps3 raad ik die aan.

Wat je nodig hebt is een tv, verder niets. Koop een playstation en er zit 1 (soms 2) controller bij en de benodigde kabels.

Wat spellen betreft:
Battlefield, Modern Warfare 3, misschien Assassin's Creed. Je kunt natuurlijk ook naar de intertoys gaan en daar in het spellenrek kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie toevoeging, het was bedoeld om inspiratie op te doen, inderdaad niet om te kopen :)
Ik zou vragen wat je vrienden voor console hebben. Dan kun je samen met hun spelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een PS Vita zou ik afraden, ik heb er zelf een.

Wipeout is een goed spel, verder is Need For Speed ook een van de betere titels.

De twee shooters zijn heel erg slecht, dus daar hoe je hem niet voor te kopen. Assassins Creed breng ik binnenkort ook terug naar de winkel; het spel heeft totaal geen replay value.

Verder is Fifa wel een van de leukere spellen. En als je van spellen als Little Big Planet houd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb 2 zoons leeftijd 17 en 22 en 2x ps3, xbox360 en wii, ze spellen het meest op ps3! En als gezin de wii, dus hier wordt de xbox nauwelijks gebruikt! Mijn advies zou dan ook ps3 zijn! Spellen zoals far cry 3, modern warfare black opps, en assasin creed en fifa, need for speed zijn wel de topgames in dit huishouden op het moment! Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk zou ik gaan voor de ps3!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou gaan voor de Xbox ik heb zelf een ps3 en een Xbox en ik doe veel meer met de xbox