Tijdens Black Ops 2 Zombies heb ik een soort ammo-tekentje naast mijn punten staan. Wat is dat?

Ik kan geen foto toevoegen, aangezien ik op de ps3 speel. Maar degene die het kennen weten wss wel waarover ik het heb. Naast mijn punten, en soms ook van mijn medespelers staat een grijs rechthoekje. Wat doet dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

NAV Card zoek op YouTube zijn leuke easter eggs mee te doen. Succes!