Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan niet online met Black Ops 2 Hoe komt dit?

Ik heb sinds kort Black ops 2 en ik wilde het dus gaan spelen, en nu zegt hij: ERROR, Black ops 2 servers are not available at this time. Kan iemand mij helpen?

Toegevoegd na 1 week:
Het lukt nog steeds niet. Ik heb al een mail gestuurd naar Treyarch & Activision maar daar krijg ik geen antwoord op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
installeer Tunngle. was ook mijn probleem maar dan deed het weer

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er is een probleem met hun server waar ze het hosten. Dus er is niks te doen. Het enige wat je kan doen is het later weer opnieuw proberen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan nu ook niet online ik heb black ops 2nu 4dagen en kan nogsteeds niet online toen ik hem had ging ik gelijk naar multiplayer en ik kan niet online:S...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het ook nog steeds. Mijn broertje kan wel gewoon online, maar als ik inlog in zijn ps3 en dan online ga lukt het ook niet, maar met zijn account lukt het wel :S. Probeer het eens met een ander account, ga ik ook eerdaags ff doen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding