Kan je met minecraft picket edition full vesion ook samen op een server met iemand die de demo version heeft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Als het goed is kan dit niet. Jullie moeten beide de full-versie hebben aangeschaft. Ook moeten jullie beide zijn verbonden met hetzelfde netwerk. Anders is het ook niet mogelijk om samen te spelen.

Schiz0ide
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op mn iPod Touch 4G kan ik dat wel, ik heb Full, en mn broertje de Demo, en daar doet ie het op....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kan niet dat jij en jou vriend tegelijkertijd in een server kunnen want jou vriend moet een full version hebben demo is dat niet maar je kunt het proberen