Hoe sla ik een effect bal met Wii Tennis?

Met een effectbal bedoel ik dat de bal eerst recht door gaat en op het moment dat de bal neerkomt een bepaalde hoek draait.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Games
5.8K

Antwoorden (1)

Terwijl je slaat, draai je je Wii-remote een kwartslag (dus 'n polsbeweging)

Als je backhand slaat, dan draai je van de knopjes boven naar de knopjes aan de achterkant, alsof je gas geeft bij 'n brommer.

Bij een forehand precies andersom.