Ik speel de Sims op de iPad is er een code om meer geld te krijgen? Zo ja, hoe doe je dat dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Nee, die code is er niet. Ik raad je aan om Sims 3 voor de PC te kopen, dat werkt allemaal veel sneller en handiger, plus, je hebt daar wel van die codes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste,

Ik snap niet waarom mensen meteen afkraken door te zeggen 'koop sims 3 pc'. Maargoed let's get to the point. Het is wel mogelijk om te cheaten. Maar hiervoor moet jij je iDevice wel gejailbreakt hebben. Mocht je dit willen of hebben gedaan, wil ik je graag verder helpen!

Groetjes,

Schiz0ide