hoe kan het dat mensen uit nederland al de wii U hebben en de releasedatum 30 nov 2012 is?

als ik op youtube en google kijk zie ik sommige nederlanders al een wii U uitpakken hoe komen ze eraan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Die zijn opgestuurd door Nintendo om zo de Nintendo te promoten, vaak zijn dat journalisten en/of bloggers die er een voor de officiele release krijgen. Ze gaan er dan over schrijven, zodat jij er een gaat kopen (althans dat is het idee).

Toegevoegd na 21 seconden:
Om zo de Wii U te promoten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omg wat denk je nou zelf luna. Er zijn.honderden mensen die dat willen en de helft.daarvan mailt nintendo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ja luna2000 krijgt er natuurlijk eentje voor haar zoon.... wat een mop. Ach je bent nog op tijd voor sinterklaas toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou maar wel preorderen (als dat nog kan) want anders zal het wel weer maart worden voordat ze weer beschikbaar zijn. Dat is als er weer net zo'n run ontstaat als bij de Wii.