Waarom doet minecraft het niet bij mij?

Ik heb de gratis versie van minecraft gedownload, en ik heb een account aangemaakt. Maar het schijnt dat je gewoon na het downloaden op 'Login' kunt klikken zonder gegevens in te voeren Offline kunt spelen. Maar wanneer ik hierop klik komt er te staan dat het spel niet gedownload is, en dat vind ik zeer vreemd. Ik heb precies hetzelfde gedaan als me broer en bij mij lukt het niet!?

Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Ik kan je daar niet mee helpen maar als je een minecraft wilt die het wel doet zoek dan op google; cracked minecraft en dan op het 2de filmpje klikken dan staat er onder her filmje een link naar een site kli daar op en dan staat er op die site rechts boven please wait of skip add als er skip add staat druk er op doe eerst opslaan en dan uitvoeren (kan geen multiplayer helaas) met het ander is er iets niet goed gegaa dan beb ik het over die van jou je kan hem wissen en opnieuw downloaden als je de cracked versie iet wil en hoop dat hij het dan doet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heeft een van jullie een oudere versie?

p.s. als je minecraft gratis wilt spelen, type dan in google: Minecraft launcher by anjocaido. dan de eerste link klikken en de file downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarachijlijk licht het aan je videokaart die moet je updaten
Of een andere videokaart kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens ''rechtermuisknop -> uitvoeren als administrator.''

Toegevoegd na 31 seconden:
inplaats van dubbelklik of openen