Wat krijg je voor een spel als je deze inruilt bij gamemania?

Zijn hier standaarden voor of is het gewoon onderhandelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt er meer voor als je het via marktplaats verkoopt. Gamemania hanteert echt hele lage prijzen, zo heb ik een keer een spel verkocht voor 25 euro op marktplaats, terwijl zij er 10 euro voor wilden geven.

Het beste antwoord

Ze hebben een standaard prijslijst van de spelwaarde, daarnaast kan er wel onderhandelt worden over geld terug of ruilen voor een ander spel.
Bij het ruilen voor een ander spel kan je er dan ook meer uithalen dan geld terug, waarbij ze met geld terug gemiddelt 30% van de huidige waarde geven