Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo iedereen. Weet iemand hoe ik deze foutmelding van de Sims 3 kan verhelpen?

Ik heb al 3 jaar de sims 3 en speel er bijna elke dag mee, maar sins ik hem gister geüpdatet heb, geeft hij deze foutmelding. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
873

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik kan je afbeelding niet zien, maar ik neem aan dat je je videokaart moet updaten, probeer dat eens ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
De tekst van de fout gaat als volgt: "Je hebt blijkbaar een onofficiële gamebewerking uitgevoerd die niet overeenkomt met je huidige versie van De Sims 3. We raden aan om deze gamebewerking te verwijderen, of een recentere versie van de bewerking uit te voeren. Als je dit niet doet kan de game crashen, of je kunt te maken krijgen met verschillende bugs. Wil je afsluiten of verder gaan?" Ik denk dat jij dus verkeerd gegokt hebt.
Download en installeer de nieuwste versie van de Ultimate Fix: http://games4theworld.bestgoo.com/t752-the-sims-3-ultimate-fix-should-fix-most-of-your-problems
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding