waarom reageren de toetsen van mijn racespel (most wanted) traag?

Ik heb net need for speed most wanted (2012) geinstalleerd, maar als ik speel reageren de toetsen traag.

er zit ongeveer een halve tot één seconde tussen het indrukken van de toets, en de beweging in het spel.

het is nu bijvoorbeeld heel moeilijk om te sturen, want ik moet al een seconde voor de bocht sturen, en meestal gaat dat dus fout.

heb er al vaker last mee gehad met een ander racespel (grid)

weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

hey,
ik ken dat spel wel maar heb het hellaas niet op pc.
hier heb ik wel een paar tips.
bij de meeste spellen vind je instellingen over je gevoeligheid van je toetsenbord/stuur.
wat heb je keyboard of stuur?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mischien te weinig ram geheugen? je kan je pc erop testen met alles zodat je kan kijken of je pc de game aankan
scan het hier:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri