Laptop naar TV via HDMI werkt niet?

Heb een Philips tv van 81 CM,
wil mijn Laptop erop aansluiten zodat ik met een Xbox controller kan gamen via Steam.

Als de laptop + de TV aanstaan werkt het perfect,
echter als ik instel dat alleen de tv mijn laptop beeld moet weergeven (Zodat ik de laptop kan dichtklappen) doet Steam het niet (De rest wel)

Iemand een antwoord hierop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Misschien steam herstarten of pas starten als de LT dicht zit en de tv aan staat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer je laptop eens niet dicht te klappen.
want als ik dat doe gaat mijn laptop over naar sluimer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja weet ik, dit vind ik irritant.
Vandaar dat ik heb ingesteld dat ik hem gewoon kan dichtklappen terwijl het op de tv aan blijft. Alleen juist dan doet hij het niet, zonde.
Je kan wel via energiebeheer installen wat er geveurd als je je laptop dichtklapt... Ik zelf heb het staan op "geen actie ondernemen. Als ik mijn laptop dichtsluit met welk progamma dan ook, gaat ie gewoon verder
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dit heb ik, echter gaat het beeldscherm op de laptop uit,
en daarom ook het beeld op de tv. Daarom heb ik bij Projectorinstellingen ingesteld:
Alleen op Projector weergeven. Alles werkt dan goed, behalve Steam.
Het probleem doet zich alleen voort wanneer ik een game opstart. Héél vreemd.