Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er voor de xbox 360 een voetbalspel waar je zelf een club en stadion kunt maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
711

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

pes (pro evolution soccer) 2011 , daar maak je je eigen stadion en team. ik dacht dat het bij fifa 2011 ook kon maar dat is niet zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Fifa 12 is volgens mij zon spel!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fifa 12, maar die moet nog uitkomen ;-) Je kan volgens mij geen stadion maken, maar het wordt veel meer dan alleen een spel waar je alleen maar kan voetballen je kan ook:

- De nieuwe Pro Player AI laat de spelers beslissingen nemen gebaseerd op hun eigen vaardigheden en deze van zijn teamgenoten.
- De Player Impact Engine detecteert en berekent echte verwondingen.
- Meer dan 500 officiëel gelicenceerde clubs en meer dan 15.000 spelers.
- De nieuwe tactische verdedigingsopties veranderen het verdedigen compleet: positie kiezen, passes onderscheppen en op het juiste moment tackelen: Tactiek en timing zijn cruciaal.
- Nieuwe, meer dramatische presentatie met verbeterde belichting, realistischere supporters en een nieuw camerastandpunt.
- Speel met 22 spelers online of 4 offline.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding