hoe krijg ik m'n oude wereld terug in minecraft?

Mijn zoontje heeft in minecraft een enderport gemaakt, hij is hier door heen gegaan, heeft een draak gedood en het ei meegnomen. Vervolgens kreeg hij een eindtekst, 8 minuten lang. Toen hij vervolgens terug ging naar zijn game was alles weg, dus alles wat hij gebouwd had. Kan hij dit weer terug krijgen. Hij heeft géén bed waarin geslapen is, hij heeft cheats aanstaan en het is continue dag. Level is peacefull. Hij is ontroostbaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is Minecraft PE, hij speelt het op een iPad

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
5.9K

Antwoorden (1)

Als je iCloud backup gebruikt voor de iPad, dan is het een kwestie van backup terugzetten. Indien dit niet is gedaan dan moet je een hoop ijsjes kopen vrees ik.