Wat is een goede Ps3 headset met surround sound?

Ik ben op zoek naar een goede headset die ik voor de Ps3 en pc kan gebruiken. Op dit moment heb ik de Steelseries Siberia V2 Ps3 versie in gedachte, maar volgens mij is dit een stereo headset. Als stereo headsets ook een beetje surround sound kunnen geven denk ik dat ik voor de Siberia V2 ga. Heeft iemand andere ideeën over goede headsets voor ps3/pc? Ik koop de headset alvast voordat de nieuwe Call of Duty uitkomt.

Toegevoegd na 3 uur:
Edit: Een headset rond de 100 euro ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

ligt er maar aan wat je wil uitgeven, deze krijgt aardige reviews

http://www.bol.com/nl/p/turtle-beach-px5-draadloze-headset-7-1-surround-zwart-ps3-xbox-360/1004004011173067/

bol.com is trouwens niet de goedkoopste aanbieder, maar hier staan wat reviws bij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zat ik ook aan te denken! Koop binnenkort waarschijnlijk deze, heb jij die zelf ook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, sterker ik game niet (naast solitaire). gewoon gegoogled dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ga geen turtle beach aanschaffen omdat die headsets onder de 150 euro bekend staan om dat ze heel snel kapot gaan. ;p