Hoe kan ik bij de sims3 de naam veranderen van de peuter?

Bij de sims 3 heb ik een peuter alleen ik wil de naam veranderen... ik weet dat het kan want ik ben er al een keer geweest via het gemeentenhuis alleen ik kan het niet meer vinden.. hoe moet het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
6.5K

Antwoorden (2)

Door cheats te gebruiken kun je dit doen. Met ctrl + shift + c open je de cheatbalk. Hierin typ je 'Boolprop TestingCheatsEnabled' en vervolgens houd je shift ingedrukt (of ctrl, maar volgens mij was het shift) en klik je op je peuter. Een van de opties is dan dat je je sim kan wijzigen, oid, en als je hier op klikt kom je in het scherm dat je ook krijgt wanneer je een nieuwe sim naakt, en daar kun je dan de naam wijzigen. Ik hoop dat het nu lukt! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vorig antwoord is sims 2
Sims 3:
Crtl+shift+C
Vul daar testingcheatsenabled true in en druk op enter

Klik met shift ingedrukt op je peuter
En klik op bewerken in sim creeren