Geen. De keuze voor de teams is redelijk gelijk verdeeld, en ze zijn om de beurt het leidende team in de verschillende gyms.
Het systeem is zodanig (knap) in elkaar gezet dat elke bezetting van een gym weer kan worden verslagen, waarna het steeds weer begint bij level 1 en er altijd kansen blijven voor de andere teams om de boel weer over te nemen.

Het is dus niet zo dat er al na een paar weken speeltijd een "heersend" team is dat altijd en overal al winnen, omdat elk team gewoon bestaat uit enorme hoeveelheden individuele spelers van elk niveau.

Het maakt dus niets uit werk team je kiest ; kies gewoon het team dat voor je gevoel bij je past. Of wat je de mooiste kleur vind, of de leukste pokémon, of waar je vriendjes bij zitten - of juist niet. Uiteindelijk zijn ze allemaal ongeveer even groot en ongeveer even sterk. Zeker als je wereldwijd kijkt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is geen sterkste team. Wel kan ik je zeggen dat rood en blauw de grootste zijn.