Kan ik videos van mw3 naar pc overzetten?

Ik heb een Xbox 360 als console en speel mw3, nou vroeg ik me af of je de video's die je in je vault hebt opgeslagen kan overzetten naar je pc... Of heb je daar echt een gamerecorder voor nodig?
Alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je kan stukjes film onder de 30 seconden via je vault uploaden naar elite.callofduty.com. Als je hier het account hebt gelinkt met youtube, zal het filmpje ook automatisch op youtube komen te staan. Wil je een langer filmpje op je pc krijgen, dan moet je toch echt een gamerecorder kopen.