Kan ik op deze PC GTA IV Draaien?

Ik wil de game kopen, maar ik kom er niet helemaal uit of mijn deskop computer nou wel of niet geschikt is ervoor. ik hoorde dat ik anders nog wel gamebooster kan gebruiken, en alles om low kan zetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Makkelijk, ik kan niet zien hoeveel RAM je hebt maar je hebt een vrij nieuwe computer (i3), dus 1 Gb zit er wel in:

http://nl.wikigta.org/wiki/Systeemeisen_(GTA_IV)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He, Thanks voor je o'so'snelle reactie =) Ik heb volgens mij 4GB RAM geheugen.
Waarvan nog staat dat ik 3.87 gebruiken kan. Gelijk ff bestellen Bol.com, Spreekje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He dankjewel, Ik heb hem ondertussen gekocht en ik heb hem lekker op gemiddeld staan & geen 1x gecrasht of wat =) & Ben nog lang niet uitgespeeld

Andere antwoorden (4)

Hoogste graphics zal het niet worden , maar je kan het zeker spelen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
reken maar op heel veel lagg tijdens het gamen.
Ook gamen op een lage resolutie / kwaliteit is aan te raden.

Zal niet een leuke game-ervaring zijn als je het mij vraagt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eerst een paar flash games op het internet te spelen als dat lukt dan zal het waarschijnlijk wel lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij kan het wel draaien, maar of je vrolijk word van de haperingen en lange laad tijden.. kan je aanraden om 't op lage settings te zetten, als het je niet stoort dat het er niet zo mooi uit ziet kan je dus gewoon de game halen.