Is een 27" imac met 3,4ghz,8gb ram en 2gb videokaart perfect om flight simulator te spelen?

Ik vroeg me af of deze computer goed genoeg is om goed flight simulator te spelen en of er in de toekomst ook mogelijkheid is om dit op tripple screen te doen en dat het dan nog altijd vlot gaat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zou je misschien meer specificaties erbij willen zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2GB videokaart zegt niks, heeft je iMac thunderbolt/DP?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overigens zou ik een Mac altijd afraden voor gaming, je moer Windows installeren, hardware uitbreiden is lastig etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Speciaal voor nickeltje ik hoop dat je me kan helpen 3,4-GHz quad-Core Intel Core i7
8 GB 1333-MHz DDR3 SDRAM - 2x 4 GB
Seriële ATA-schijf van 1 TB (7200 rpm)
AMD Radeon HD 6970M met 2 GB GDDR5 Aansluitingen:
-audio in
-audio out
-4x usb
-1x firewire
-2x thunderbolt
-1xgigabit ethernet Ps. Het enige punt waarover ik twijfel is of het in de toekomst goed genoeg zal blijven. Het kost tenslotte 2300 euro dus ik wil er wel 3 a 4 jaar mee kunnen doorgaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom je een Mac daarvoor wil hebben is me geheel onduidelijk. Voor een fractie van de prijs kan je een PC kopen die je later makkelijk uit kan breiden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Indien je windows 8 al zou hebben gezien weet je wat mijn rede is denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, of je nou de keuze maakt w7 of w8 op een Mac of op een PC dat maakt niet veel uit.

Antwoorden (2)

Volgens mij kan het sowieso niet omdat het microsoft flight simulator is. Volgens mij werkt dat helemaal niet op een apple :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor dat gaat zeker werken. De meeste iMac videokaarten hebben wel minimaal 512mb dedicated video geheugen die minimaal dx9 compatible is, bootcamp en klaar is kees.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie net dat je het met triple screen wilt doen. Ik weet niet welke model iMac je hebt en hoeveel dedicated ram je videokaart heeft, maar ik ben bang dat het met eyefinity niet erg soepel gaat lopen