hoe krijg ik Call of duty terug op steam?

2 weken geleden zat er een virus op de computer waardoor ik de computer terug naar de fabrieksinstellingen terug heb moeten zetten.De computer doet het weer en als ik inlog bij steam is Call of duty eraf en al mijn vrienden zijn er ook af bij steam.Hoe zou ik het spel terug kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (2)

Opnieuw installeren. Als je betaald heeft voor het spul is dat geen probleem maar ook als je hem hebt getorrent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je Call of Duty hebt gekocht op Steam, kun je gewoon weer inloggen op hetzelfde Steam account dat je had voordat je pc gereset was.
Dan zie je het spel gewoon staan tussen je lijst me alle gekochte spellen en kun je het opnieuw installeren.

Als je je vrienden niet meer ziet, heb je mogelijk met een andere account ingelogd? Je vrienden zijn niet zomaar weg, die staan gekoppeld aan je account, niet aan je pc.
Kimath