als ik minecraft speel op single player en multiplayer hapert mijn minecraft na 5 of 10 minuten wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

er is een mod die heet optifine daardoor werkt minecraft beter als je niet weet hoe je moet instaleren kun je gewoon intypen op youtube minecraft how to isntal optifine en dan vind je wel een tutorial succes