Waar kan het aan liggen dat mijn registratiecode voor the sims 2 niet werkt?

Ik heb twee dagen geleden bij de intertoys The Sims 2 voor PC gekocht en die is vandaag binnengekomen, maar mijn registratiecode werkt niet. Weet iemand waar dat aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga er gewoon terug mee naar de intertoys ;-)

Het beste antwoord

weet je zeker dat je hem "nieuw" hebt gekocht? soms willen winkels als intertoys spellen nog wel eens terug nemen nadat de klant erachter komt dat ze een spelletje niet zo leuk vonden als ze dachten (maar wel hebben geregistreerd). Probeer in ieder geval contact op te nemen met de makers van Sims, mochten die je niet kunnen helpen ga dan terug naar de winkel. of zoek op internet naar een code
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je al geprobeerd om uit de code de 0 (nul) te vervangen voor een o (o van opel)?
en alles met hoofdletters in te vullen?

Anders kun je via de website van EA, de maker van The sims je klacht versturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit geen 0 of o in de code.. op de ea-site een klacht indienen lukt ook niet, dan moet ik een account hebben