Kent iemand een site waarmee je kleding of andere spullen kan kopen met paysafecard?

Ik heb dus een paysafecard, maar weet niet waar ik hem aan moet besteden, ik zou het liefst kleding of accessoires kopen. Maar jammer genoeg zijn daar niet zoveel sites voor. Als dat niet gaat, kan ik ook wel games kopen via Steam ofzo, maar wel voor max. 25 euro, wie weet goede games?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
6.5K

Het beste antwoord

Enkele voorbeelden waar paysafecard gebruikt kan worden:

Habbo, RuneScape, MapleStory, Tribal Wars, Disney’s Penguin Club

Sixmo.com, WoonwagenMuziek.nl, TVthuis.nl, Boekenkar.nl, Boll

Kruidvat, Hema, Free Record Shop, Shell, Trekpleister, Post.nl

Met de paysafecard verkooppunten app weet je nu binnen een paar seconden waar het dichtst bijzijnde paysafecard verkooppunt is. Je kunt je locatie zelf handmatig invoeren of dit door je Smartphone laten bepalen.

De verkooppunten worden overzichtelijk op een kaart of als lijst met details als naam, adres, afstand enz. Weergegeven. Het beste: je kunt het verkooppunt dat je zoekt direct in je routeplanner laden zodat je direct de snelste weg weet.
Deze kan je hier Downloaden:
http://www.paysafecard.com/nl/kopen/paysafecard-apps-nudownloaden/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel ;)