Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom heeft mijn minecraft altijd geheugen tekort?

ik heb deze morgen beta 1.8 gedownload en geinstalleerd en sinds dan loopt wel elke 10 minuten het beeld vast maar ik kan het geluid nog horen en soms zegt hij ook dat niet genoeg memory heeft maar mijn computer heeft 4gb memory en als ik minecraft speel staat er geen ander venster open

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onmogelijk, 1.8 is nog niet uit ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euhm weet jij wel dat je een 1.8 pre release kan donwloaden?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet er rekening mee houden dat het de PRE release is van 1.8. Het is dus nog neit de ''officiele'' versie, hier zitten zeker nog bugs in, en waarschijnlijk dus ook bugs met het geheugen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+Precies, tis gewoon een beta of pre-release, dan kan er juist van alles misgaan.

Andere antwoorden (2)

Misschien heb je te weinig werkgeheugen of te weinig videokaart om minecraft goed te kunnen doen k zou proberen om eerst java te updaten als dat niet werkt dan een nieuwe pc of meer ram opslag en videokaart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He, die van mij loopt ook om de tien min vast? Ikweet niet wat het is alleen het zit wel heel erg inde weg.. Ik denk dat het aan het spel ligt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding