Mw3: Waar kan je bij create a class een launcher instellen ?

Ik zie nergens een launcher staan maar ik heb het wel uitgespeeld want ik zit al ergens in de level 50.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Ga naar de create a class dan naar secondary dan naar launchers en stel er in :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt 2 types. De launcher als secondary en de launcher als attachment op je primary.

Voor de eerste moet je dus naar Secondary>Launchers
Voor die op je wapen, moet je bij een Primary>AssaultRifle>Attachmenr en dan Grenade launcher instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De launchers zitten Bij create a class secondary weapons en dan launchers, met zo'n launcher kun je helicopters uit de lucht schieten. (Alleen met de RPG kun je gewoon schieten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar bij mij staat second primary